Alla inlägg under juli 2012

Av Ida - 7 juli 2012 21:10

vi ha en tattar på gårn. en riktig rabarbertjyv som smiter ut när det regnar som värst. den tjyven är jag! jag arbetar snabbt och effektivt. blev oerhört sugen på rabarberpaj så jag slängde ihop en. de regnar så mke att tvn ha lagt av. de va den lördagkvällen.


alma har inlett sin vokabulära resa med två ganska roliga ord. "vov" & "knapp" men sen är hon lite av ett geni åxå. eftersom hon tycks grilla djur tog vi med morfar en sväng på djurparken idag, men de regna så fasligt att vi fick avbryta utflykten efter en stund. men en fika på bagarn hann vi me´. världens absolut bästa kyckling clubsallad fick jag mej :D




/lillrokki




Av Ida - 3 juli 2012 14:00

   



vem är DIN look-a-like?

Av Ida - 2 juli 2012 21:19

god afton!

jag är så glad idag. inte på grund av det vackra vädret i junsele, utan för att dom forskar i nåt riktigt vettigt för en gångs skull.

det är inte anti-aids-medicin, eller hur ska vi bota världens fattigdom eller att klona ett får, utan nu är det hurvida attraktiva föräldrar får döttrar eller söner...


man kan tycka att den undersökningen är hur onödig som helst & att tid å pengar kan läggas på nå vettigare.

men nu när det lix är gjort kan ju vi som är berörda sola i glansen tack vare våra döttrar :D


attraktiva föräldrar får döttrar!

å det är ju riktigt trevligt.


 

Av Ida - 2 juli 2012 15:45

     



jag kan ÄNTLIGEN ha toffs :)

skönt, speciellt när man joggar i värmen som ä nu på kvällarna.


 


/lillrokki

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards