Alla inlägg under juli 2012

Av Ida - 19 juli 2012 20:51

Är det inte rabarber e de jordgubbs- tjuven i mej som kommer fram när Ernst visar sej i tv rutan.

/lillrokki

Av Ida - 19 juli 2012 13:55

Har idag provat alla vikter på gymmet å samtliga hatar mej. Det är dock ömsesidigt! Ska jogga ikv istället. Det dåliga där är att man inte har nåt å skylla på & det kan leda till problem...

Hej :)
/Lillrokki

Av Ida - 17 juli 2012 20:52

Lätt att det är Måns Zelmerlöf. Han tycker om alla och alla är bra. Nä. Inte sant.

Sitter här å glo på Allsången. Måste då säga de här med å sjunga bra och va snygg är tydligen inget kriterium för att bli artist i Sverige längre...

Och dessa värderingar grundar jag helt sonika på diverse svenska s.k artister. Exempel ges i bild nedan. Dessa ovan nämnda egenskaper var det nämligen tvunget att beitta förr då en annan höll på. Musisera sej alltså. På den tin de begav sej ...

/lillrokki

De enda vettiga Björn Ranelid fått ur sej skall han dock upphöjas för: "kvinnan är det första könet, glöm aldrig det!"

Av Ida - 16 juli 2012 16:50

På lördag fyller Alma år. Men en present fick hon öppa redan igår. En lära gå vagn. Enya kom och hälsade på och tjejerna provade vagnen tillsammans.

En annan trevlig överraskning var att vi fick några minuters sol idag. Då plockade vi jordgubbar jag, Alma mormor. Sen åt vi & mormor upp dom.

Ikväll ska jag på gymmet. Blev lite lat i helgen, men nu är det fasen ändringarnas tid! Men lite surt att man missunnade sej typ ALLT i flera månaders tid inför "Beach 2012" å sen blev det bara "2012"...ingen beach med andra ord :(

/lillrokki

Av Ida - 11 juli 2012 18:27

När inte Alma är hos mej är det tur att det finns nåt som kallas vänner. Jag har en fin vän i Weilotte. Jag har till å med fått ett eget rum i hennes bagarstuga. De e kärlek de.

Igår hade vi en trevlig kväll som började hemma i Bölen på Rock Mansion. Jag var sjukt fin i håret vill jag tillägga. Den tredje musketören David anslöt runt 19- tiden. Han bjöd på trevliga slush. Vi cyklade in på byn där Weilotta Hellskotta gjorde prakt vurpan med cykeln.

På corner... va de väl egentligen inte så mke å orda om, de bästa med kvällen vä nå att jag köpte 4 pizza bitar till mej å Weilotte.

Tack å adjö nu ska jag ut i lingonskogen å sporta :)

/lillrokki

Av Ida - 10 juli 2012 10:12

tjabba!


igår joggade & gick jag en mil, styrketränade 45 minuter & cyklade hem i regn på en skrälig gammal rat- cykel som jag fick låna av farmor. inte nog med det ska jag ut idag åxå i skogen å kuta. jag har gått ner alla 22 gravidkilon plus 2 till. å de bero då inte på att jag ha raka bena!


men motionera måste jag idag för i eftermiddag ska vi unna oss middag på corner. dessutom va vi å fika på bagarn igår så nu måste jag ta tag i träningen. weilotta hellskotta å jag ska besöka junsele marknad idag. där kom jag troligtvis att inhandla sockar. såna där tunna roliga med figurer på. sen ikväll är jag bjuden på pyjamasparty bort i bölen. det är ju alltid sjukt mycke folk i junsele på marknan, så ikväll ska vi rulla hatt.



först en kopp kaffe nu, UTAN nyhetsmorron för det sov jag förbi.



/lillrokki

Av Ida - 8 juli 2012 13:26

Är otroligt trött & slut för vi har hitta på så sjukt mke kul på senaste. Badat ute och hälsat på kattungar då de va fint väder, målat teckningar, tittat påmorfar som gått rallylydnad med Adolph och sett apor på djurparken då de va fult väder å bara myst. Jag har till å med fått sola mej en dag :)

/lillrokki



Av Ida - 7 juli 2012 21:31


min dotter tycker även om att åka bil.

å smaken är ju som baken & almas bak är exklusiv.

 


 

/lillrokki

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards