Alla inlägg under oktober 2012

Av Ida - 2 oktober 2012 06:58

Feber hela natten. Å inte få jag ligga å trycka under täcket natten till ända, närå... Alma vill ha uppmärksamhet klockan halv fyra, halv 5 å kvart i 6. 6 ville hon ha välling. Jag är helt förstörd och grinfärdig!

Alma Lowa, söta älskling. Hon ser mer ut som ett troll för varje dag. Förstår inte att hon blev så vacker med tanke på hur jag å M ser ut ;P hon är verkligen förTROLLande söt. Och rolig!

(Bilden e inte från idag. Idag ser jag nämligen inte särskilt fräsch ut...)



Av Ida - 1 oktober 2012 17:09

I helgen gjorde jag ett grundligt och seriöst godistest. Jag publicerar det på bloggen så att ni vet vilka sorter ni kan köpa med er å vilka ni kan lägga tillbaka då ni hälsar på.

1. Alla former av S- märken. Tunna.

2. Alla former av S- märken. Tjocka å luftiga.

3. Den klassiska skolkritan. Funkar ju jämt!

4. Tefatet som är både surt å får gommen att dra ihop sej

5. Den salta, söta sura fillidutten. Alltid en storsäljare.

6. Polly...I say no more!

7. Dom där andra chokladen som ser ut som snäckor. Rekomenderas till kaffet

8. Geisha, älskad av ALLA. Fint papper äre med som prasslar sött.

9. Malaco snäckorna som får en att osökt tänka på den söta Malaco elefanten.

10. Turkiskt peppar. God på fredagskvällen att tugga på & i drinken på lördan.


Så nu väntar jag på en prins på häst med en gottepåse å en puss :D fast en middag på Balder ligger snäppet högre på listan nu när jag sitter och är lite hungrig. Å varför just Balder...? Jo för jag gillar restaurangs- tacos ;)

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards